Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Emma Andersson - 19 maj 2011 20:49

Nu blir det film tajm. :) Mean girls 2 ska vi se nu. :p

Fick som jag ville. ^^ haha :D


annars ikväll har vi druckit en massa kaffe ;p haha..

blir att testa en massa andra i morgon då vi ska testa mjölk skummaren med..


Funderar på att höra runder med lite folk i helsingborgs trakten om dom är sugna på att få lite gratis kaffe, Jag och Jocke kommer med vår mångapparat och kaffe, diskuterar lite och så :P hehe :)

Hojta till då isf. :)


I morgon blir det freeeeedagsmys. :) det har vi längtat efter. :D

Men nu blir med med mys. :)


Ha en trevlig kväll alla.


emma , -

Av Emma Andersson - 19 maj 2011 13:22

Just nu ligger Mathilda och vilar, Hon va ju helt slut stackaren.. Inte lätt att vakna så tidigt. :) En annan är med rätt bra trött men kan inte vila. :/


Jocke och Kevin är iväg en sväng.

Skulle hämta den dära apparaten som man göra massa olika gottigheter. :) hehe.. :p

Så undrar om man kommer kunna somna ikväll. :) haha..


Blir lite sen lunch när dom kommer tillbaka med, Sen vet jag inte vad vi ska hitta på riktigt. Blir kanske ut en sväng om regnet nu håller sig borta annars så har vi massa mys här inne i stället med pussel, spel osv. :) Inte helt fel det heller. :D


Nej nu ska jag ta min kopp te och sätta mig i soffan och bläddra lite i min tidning.


Av Emma Andersson - 19 maj 2011 08:33

Kan man verkligen säga idag. 06:18 slog Mathilda upp sina stora blå. Trodde jag såg fel när jag kollade klockan. haha.. Kom ju inte i säng försen runt 1 inatt, fyhundan men jag får skylla mig själv. :)


Upp, Fixade en beställning på varm oboy och en macka. Sagt och gjort, Hon mumsade i sig och kollade lite lv under tiden.

Just nu står hon i duschen och jag ska strax ringa Lollan och inta morgon ciggen. Jag har inte rökt ännu idag, Röksugen som fasen börjar jag bli nu :p haha..


Idag får vi hem får super fina mång maskin. ;p haha.. Kan ni gott spekulera i varför jag skrev mång maskin ;) Visar bild senare idag kanske. :) Ska bli skoj att testa den iaf. :D Hehe..


Nej nu ropar Mathilda att hon ska ha hjälp med tröjan, Men ha det.


emma , -


sommarnatt.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards