Alla inlägg den 3 juni 2011

Av Emma Andersson - 3 juni 2011 19:43

Så otroligt varmt det har varit hela dagen idag och fortfarande är, Helt sjukt. Men man ska ju inte klaga men va fan. :p haha..


Varit ute en del idag och sen myst inne, Mathilda har inte varit på sådär himla jätte bra humör idag inte... Inte sovit så mycket inatt för det varit varmt sen vaknade hon tidigt och har inte sovit middag heller..


En sak som jag är riktigt glad över och som jag tycker ska bli jätte skoj. :) Det är att i morgon kommer Vevve med hela familjen upp och hälsar på oss. :) Så skoj att någon gör det och det va ju så längesen nu så det ska bli riktigt skoj :)

När man får sådana besked så vet man iaf att man fortfarande betyder något för folket. :) Hehe..


Så får se vad vi hittar på i morgon, Är ju lite dumt att här inte är någon lekplats här i byn. :/ Men aja, Vi har lekt med barnen såååå många gånger förr så vi reder nog ut det. :) Hehe.. :p


Ikväll blir det soffmys och en film tror jag, Vill se Scream 4 innan Big brother ikväll. Får se om mannen min går med på det annars får det bli efter :) hehe..

Mathilda ska snart gå och lägga sig och kolla film på sitt rum nu iaf, Trötter som hon är. Mammas lilla fis. <3


Nej nu ska jag pussa på mina älsklingar, Men ha en bra Fredags kväll allihopa.


emma , -


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards