Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Emma Andersson - 7 juni 2011 14:02

Fy tusan vad slut jag är..

Värmen tar verkligen kol på en alltså...


Just nu har jag två nissar här hemma som ligger och sover gott, Njuter lite av ensamtiden men jag tycker nog allt att dom får vakna snart. :p hehe..


Måste även säga att fy fasen vad jag är stolt över dig Alice Tuva Mathilda..

Sovit utan blöja ett par dagar nu som sagt och ingenting har hänt på nätterna. Stora flicka som du gör oss stolta. <3


Usch, nej nu ska jag ta mig något kallt att dricka, ta en cigg och ringa min söta storasyster Cattis och se om hon behagar att svara mig. :p haha :D


emma , -


Av Emma Andersson - 7 juni 2011 11:17

Igår kväll kom det in lite åska och blixtrar men det va allt. Inget regn så långt ögat kunde nå.. Och idag har vi minst 25 grader och blå himmel och en massa sol..

Man ska ju inte klaga som sagt. :)


Igår kväll så tog vi oss upp till Immeln med grannen för ett kvällsdopp..

Mathilda, Jocke och Kevin (grannen) badade, Jag va lite chicken så blev inget för min del. :p hehe.. Men dom tyckte det va skönt och skoj hade dom. Slängde upp två bilder på facebook..Efter badet så körde vi hem om och bytte om och sen stack vi och fiskade lite. jag fick en fisk men den va inte ätbar sa grabbarna så den åkte i igen. :p hehe.. Misstänker att dom sa så för dom inte fick något. haha :D


Idag får vi se vad som händer, men det blir nog lugna gatan här hemma skulle jag tippa på..

Behövs sådana dagar med. :)


Ha en bra dag.


emma , -

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards