Direktlänk till inlägg 18 juni 2011

Uppdatering.

Av Emma Andersson - 18 juni 2011 11:21

Ber om ursäkt för lite dålig uppdatering...


Mest dagis och så som hänt, Varit iväg på möten, varit hos doktorn med.. Skönt att äntligen fått det gjort. :)


Sen igår så va vi mned om en riktigt spännande sak måste jag säga..

Vi hade ett Medium här, Hon prickade in på allt.. :)

Vi fick inte säga något till henne alls för hon ville inget veta..

Hon berättade allt som vi upplevt och hur vi känt, Hon fick även kontakt med min biologiska farmor. Det va lite häftigt. Hon följer mig tydligen och finns med oss här. :) Knackar i dörrarna och så och blåser ut ljusen. :)


Jag har ju även inte känt mig helt välkommen här utan haft känslan att något vill ha bort oss, och mycket riktigt här va en farbror här som inte gillade att det flyttat in fler här.

Det är hans fotsteg man hört uppe hos Kevin när han inte varit hemma och även här hemma på kvällarna/nätterna..

Min bio farmor och även Jocke märkt av.

Men vi fick bort farbrorn och jag känner en sådan lätthet i hela kroppen, Han har tagit en massa engergi ifrån mig då jag är den som varit mest mottaglig för det övernaturliga så därav min mystiska trötthet. :) Inatt har jag sovit 7 timmar men jag är pigg, va pigg när jag vaknade och känner mig utvilad. Det va längesen kan jag lova er.


Idag ska vi iväg till Jockes föräldrar för att fira alla tre syskon grabbar som fyllde år i förra veckan., Kommer bli riktigt skoj tror jag.. Tycker så mycket om att umgås med mina svärföräldrar så. :) Sen kommer det komma dit en massa folk, Så ikväll spenderar vi tiden där och även sover över. :)


Sen i morgon så kommer Jhim och hans fjälla hit på middag och så. Kommer bli trevligt det med..


Nej nu ska jag gå och starta torktummlaren och förbereda lite.

Men ha en bra helg alla.


emma , -


M & J <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Ovido - Quiz & Flashcards