Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Emma Andersson - 22 juni 2011 11:14

Blivit lite kass med att skriva märker jag, Får bli en skärpning på den fronten..


I Lördags va vi hemma hos Jockes föräldrar för att fira honom, och hans båda bröder Jonte och Lajan som fyllde år samma vecka. :p

Va trevligt, Mycket folk, God mat och så.. :) Blev en bra kväll tyckte jag..

På Söndagen va man inte så där väldans pigg men va en bra dag då med..


I förrgår så va vi bara hemma och mös då det regnade hela dagen i stortsett.. Blev tv mys och massa bus.


Igår så va vi uppe i Jockes farfars hus och röjde lite med Monica ( svärmor) och ungarna. Så himla mysigt är det huset.. Blev en del gjort iaf, sen så stannade vi till på Eko på vägen hem.. Blev lite handlat. :)


Sen är det bestämt att Vevve, Håkan och båda ungarna kommer till oss på Lördag och stannar till Söndag med. :) Ska bli så himla skoj. :)


Sen måste jag bara få säga hur stolt jag är över Mathilda och Jocke. Sådan otroligt lycka är dom två, Ger mig så enormt mycket kärlek. Älskar dom mer än orden räcker till..

Jag är så himla lycklig så det inte är sant, Sådan lycka i hela kroppen. :)

Åhh. :) <3


Mathilda har lagt sig i sin säng nu och kollar film, Den slutar snart så då ska hon sova en runda.. Hon är lite trött sa hon. hehe.. Mammas fis.


Ha en bra dag.


emma, -


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards