Alla inlägg under juni 2011

Av Emma Andersson - 1 juni 2011 11:38

Har hänt sen sist man skrev några rader då?

Mja inte så väldans mycket egentligen..


Pratat en massa med Lollan i vanlig ordning, Men även syster ystern Cattis. :) Dom två alltid lika trevliga och roliga att prata med. :)

Lillebror har jag med pratat med ju. :p Han var hos läkaren igår och tog bort en knöl, Skönt dom plockade bort den så han slipper ha ont..


Dagis igår med, Gick bra... Jocke är med Mathilda på dagis idag så jag fick lite egentid..

Ska strax sätta igång och rymma undan lite mer, Måste gå igenom alla saker från svärmor med. :) Riktigt fina saker bland allt där vill jag lova. :)

Sen ska jag försöka vila en sväng innan dom kommer hem.


Igår kväll kom David förbi en sväng, Kevin kom ner med så vi drog på oss skorna och begav oss upp till Immelns camping. En runda på ca 6,5-7 km blev det fram och tillbaka. Skönt. :) Va hemma runt åtta då vi stannade en sväng och lekte och plaskade på vattnet med. :) Mysigt.


Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Vädret är så himla klurigt med ju.. :/ Aja får se vad familjen är sugna på när dom kommer hem. :)


Ha en bra dag alla.


emma , -


lyckan jag känner i kroppen är enorm.   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards