Alla inlägg den 2 september 2011

Av Emma Andersson - 2 september 2011 15:37

Ja då har man fyllt 25 nu då med ja. :p haha..

Va en bra dag, Med mycket trevligheter faktiskt. :)


Mathilda har varit hemma från dagis denna veckan med, Har varit mega snorig och inte sovit så väldans bra om nätterna.. Hoppas det är väck så hon kan gå på Tisdag men det tror jag nog att det är...


I helgen har vi inget planerat så vitt jag vet, Får jag bestämma så tillbringar jag helgen hemma med familjen, Tv mys och massa bus. :)


Strax ska jag och Mathilda ändra om inne på hennes rum, Kanske känns lite meningslöst egentligen då vi flyttar om en månads tid men ja. :p

På så vis så sorterar vi ut alla leksaker och gammal skit som ska kastas idag med. :)


Tiden har gått så sjukt fort tycker jag, Vi går in i vecka 17 nu på Tisdag och den 20:e ska vi på ul. :) Åh vad man längtar efter det gott folk.

Kände även den första sparken igår med, Ack så mysigt det var. :)


Längtar till om en vecka gör jag md, Då styr pappa bilen sin hit så det innebär fin besök från Karlskrona. Han och Annika kommer ner då. :) Sen styr han bilen vidare till Ullared. :D Det va en bra födelsedags present, massa shopping. :) haha..


Nej nu säger Mathilda fixa rummet mamma så nu sätter vi fart, Men ha det bra.


emma , -


lycklig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards