Alla inlägg den 3 september 2011

Av Emma Andersson - 3 september 2011 15:46

Har vi här hemma, suck. Varm är hon med och glansig i ögonen så misstänker feber och snorig är hon med..

Hoppas det är övergående och försvinner snabbt för man blir ju knäpp i huvudet av att bara höra gnäll, skrik osv en hel dag. Just nu ligger hon dock i soffan och kollar på Musses Klubbhus så nu är det hyffsat lugnt iaf. *peppar peppar' haha. :p


Om man kanske skulle rota genom frysen och se om vi har något smarrigt som vi kan ha till middag idag, om det inte blir varma mackor i ungen kanske? Hmm. Tål att tänkas på.


Nu vill Mathilda visa mig vad hon har på sitt rum som jag aldrig sett tydligen, hehe. Goa unge.

Men ha det bra.


emma , -


Av Emma Andersson - 3 september 2011 09:59

Denna Lördag började 06:20 i detta hus.

Jag begripåer inte hur Mathilda kan orka vakna och gå upp så tidigt rent ut sagt. Hon somnade ju inte försen runt tio igår eftersom hon va uppe längre då det va Fredagsmys ju.

Ungar! Hehe. :p


Fixade ju som sagt inne på hennes rum och donade och hade oss. Blev att vi kastade 2 papperspåsar med saker som va sönder, som hon absolut inte ville spara eller sådant som va sletet så inte lönt att spara ens. Skönt att ha hennes rum gjort, Så det som är kvar där inne nu åker med till nya lgh. :)


Har även packat ner en massa porslin och så som vi inte använder då vi har dubbla uppsättningar, Lite små plock och så har med åkt ner.. Skönt att ha börjat lite smått, Inte långt kvar tills vi flyttar nu ju. :) Förhoppningsvis så går denna månaden snabbt..


Idag blir det inte många knop gjorda tror jag, Funderar på att plocka och packa ner kläder som vi inte använder i detta hushållet så man gör ngt, Sen blir det lite middagsfix och sen mys. Ikväll intar jag soffläger 21:00. Då börjar CSI maraton på Kanal 5, Varar dock fram till 06:00 i morgon bitti och då sover förhoppningsvis jag gott. :p hehe..


Nej en kopp te ska jag ha nu.

Ha det bra alla. :)


emma , -

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards