Alla inlägg den 5 september 2011

Av Emma Andersson - 5 september 2011 11:11

Ja då vart det ny vecka igen, Dagarna bara springer iväg tycker jag.


Igår morse så kom Vevve, Håkan och ungarna hit. Dom va här redan runt nio tiden. Dom hade köpt med sig frallor så vi åt en god frukost tillsammans, Gott va det. :)

Sen blev det en hel del snack om allt och ingenting i vanlig ordning. :p

Efter lunch så klädde vi på oss och begav oss ut på skogspromenad, Hittade en del kantareller faktiskt och vissa va rätt så stora med. :) Ska bli gottit när dom tillagas och serveras. :p hehe..

Väl tillbaka så upptäckte vi att vi hade en hel del mini fästingar med oss hem så va att sanera ungarna och oss själva. Hehe, Men det gick bra. :)

Blev lite kvällsmat och så tillsammans med innan dom begav sig hemåt.

Va en trevlig dag med andra ord, Men man va rätt slut på kvällen sen, hehe..


Kollade Idol igår kväll med, Man fick ju sig några skratt och vissa va banne mig riktigt bra. Bra jury med men han Alexander Bard ville man bara dra ut från tvrutan ibland och dänga till honom. :p


Mathilda hade en massa mardrömmar inatt och hennes förkyldning har blivit värre med, Hostar så det låter som om lungorna ska komma upp. :/ Stackare.. Sen har hon feber med så inget dagis i morgon med andra ord för denna damen, Blir hemmamys med morsan istället. :)


Jocke började sin möbelsnickarutb idag med. :) Kommer nog gå superb tror jag. Hoppas bara han kommer trivas och känner att det känns rätt med, Får höra ikväll hur det gått idag.:)


Mathilda har kurat ner sig i soffan nu och kollar på Små Einsteins så jag tror jag gör henne sällskap faktiskt, Men ha det bra alla.


emma , -


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards