Alla inlägg den 12 september 2011

Av Emma Andersson - 12 september 2011 12:56

  Skrutt i magen vecka 16. HAr ingen för denna veckan.

Av Emma Andersson - 12 september 2011 12:50

Börjar känna mig bättre på illamåendes vägen nu faktiskt så det är riktigt skönt, Mådde ju illa konstant i 9 månader när jag väntade Mathilda så fasade att jag skulle göra det även denna gång men nu ÄNTLIGEN så verkar illamåendet och att springa in och ut på toa för att spy vara förbi, peppar peppar säger jag bara..


Magen växer på för fullt och det rör/sparkar mer hela tiden med, Så himla mysigt är det. :) Har till och med känts på utsidan när man håller handen på magen nu men när Jocke väl lägger handen och ska känna så händer ingenting, Blyg för pappa kanske? haha. :p

I morgon Tisdag så går vi ju in i vecka 18 med. :D

Mathilda går och tjatar om att hon ska bli storasyster innan hon fyller 4 år och ja det blir hon ju. Känns som det kommer gå hur bra som helst att vi tre blir fyra.


I Söndags, i går då ja så hade Jocke och jag ett år tillsammans. Ett år bara!? Känns som vi varit tillsammans så mycket längre. :) Som jag älskar den karln alltså.. Likaså Mathilda.


Idag kommer Malin, En gammal klasskamrat från högstatiet och hälsar på oss och med sig har hon sin fina mamma och lilla son. :)

Ska bli riktigt skoj att träffas igen, Inte setts på 1 år nu tror jag om inte längre? Skäms säger jag bara. Men vi vet vart vi står och vart vi har varandra så tiden är obetydlig. En toppen vän är hon den dära Malin. :) Hehe..


Nej om man ska rymma upp lite efter att Mathilda lekt orkan i vardagsrummet och tömma diskmaskinen innan dom kommer kanske. Men ha det bra alla.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards