Alla inlägg den 22 september 2011

Av Emma Andersson - 22 september 2011 11:46

Ja nu har vi som sagt varit iväg på ultraljud och där blev vi framflyttade. :) Så i morgon går vi in i vecka 20, Halva tiden då alltså. Helt otroligt som tiden sprungit förbi..

Vi hade en liten headbangande pojk där inne som inte ville ligga stilla knappt. :) haha.

  Klicka på bilden så blir den större..

Kändes så otroligt skönt att få se att allt va bra med skrutt.. <3


Annars så har jag varit iväg med Mathilda, Pappa och farmor uppe på Ullared och där blev det lite handlat men jag hoppas på att få åka upp en sväng till efter Jul och Nyår och handla lite till. :p haha.. :)

På tal om Jul och så, Mathilda och jag sitter här och äter årets första papparkakor. :p haha.. Köpte en burk förra veckan då det såg så otroligt gott ut och Jocke tyckte jag va knäpp och inte kunde handla det nu men ack så fel han hade. ;) Gott som tusan..

Snart eller ja, I början på December så får vi baka egna, och lussekatter, julpynta, göra apelsiner med nejlikor i. Och till detta hoppas vi att snön ringlar ner utanför fönstret..


Haha, Ja jag längtar till julen. Ska bli så mysigt. :)


Snart flyttar vi ju med, Den 1:e går flyttlasset och så skönt det ska bli. :)


Annars så har vi träffat Malin, Hennes son Theo och Malins mamma. :) Vevve, Håkan och ungarna har med varit här och hälsat på. :)


Myst hemma bara vi, Kollat film och ätit lite gott har också hunnits med.


Nu behöver Mathilda hjälp med leran så ska hjälpa henne nu men ha det bra alla.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards