Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Emma Andersson - 14 oktober 2011 13:06

Ja då är helgen kommen igen..


Varit iväg på dagis idag med, Går hur bra som helst. Skönt. :)

Lämnade även en stund idag, Det första Mathilda sa till mig när jag kom tillbaka va "Mamma jag har inte saknat dig, Du kan gå igen" hahaha.. Goa unge. <3


Varit iväg och städat av gamla lägenheten med, Har bara vårt gamla sovrum och hallen kvar, sen små tork. Skönt som tusan vill jag lova!


Förkyld har JAG blivit med under inskolningen av dagis, Men hellre jag än Mathilda iofs.. Snorig som fan och en riktigt jäkla torrhosta, Någon som vill ha den? Ni kan få den gratis. :p haha..

Blir att kurera sig i helgen för sen på Söndag så kommer syster med familj och hälsar på, Mysigt. :) <3


Nu är vi inne i vecka 23 med, Igår så gick vi in i den. :) Ännu närmare nu till syrsan är ute hos oss. :) LÖåt dom sista veckorna gå fortfortfort! Önska kan man ju. :p Men tiden hittentills har bara susat förbi så.


Nej nu ska jag ut till tvätten, Sen lägga mig på soffan och vila en runda..

På tal om syster så ringer hon här nu. :p Hehe...


MEn ha det bra alla.


emma , -

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards