Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Emma Andersson - 18 oktober 2011 11:07

Ja regnet vräker ner som jag vet inte vad..

Men det blir mysfaktor på det och jag älskar sådant väder, Iaf när man sitter inne. :) Tända lite ljus och mysa i soffan under en filt till ett bra tvprogram eller en film.


Mathilda är på dagis men ska hämta henne nu halv.. Lämnade själv igår och det gick super bra, Idag när vi kom dit så pussade hon mig snabbt och sa älskar dig mamma sen stack hon, haha.. :p

Dom ska ta grupp och enskilda foton idag med, Ska bli skoj när vi får dom sen. :)

Hon skulle va helt rosa med en jeansklänning och ha pippiflätor och det är väl klart att hon fick det dagen till ära. ;) Hehe..


Annars idag blir det nog lugnt tror jag, Ska ut och hämta in tvätten som tvättades igår och hänga upp den. Kladdkakan som Mathilda och jag bakade igår ska vi med äta idag, Fast vet i fan om jag kan hålla mig tills vi ätit middag så Tildis och jag nallar nog en bit nu efter lunchen. ;) Hehe..

Till middag blir det kycklinggryta med ris, Mumsigt som tusan. :D


I helgen så va vi hos Pernilla och Mattias och deras son Casper föresten. :) Inte träffat Pernilla på ca 10 år så sprang vi på varandra för ett tag sen, När vi kom dit och man började snacka så kändes det inte som man inte hade träffats på så många år, Så det va skoj. :) Ungarna lekte och stoja, Grabbarna drack lite öl och vi fruntimmer satt och snackade en massa. :) Mycket trevligt, Vi va där både Fredag och Lördag. :) Casper fyllde år med i helgen så det bjöds på tårta och så, Mumsigt värre. :)


Nej nu ska jag dricka upp mitt te sen hämta hem trollungen, Men ha det bra alla.


emma , -


Jocke, Mathilda och Syrsan. Ni är mitt allt. <3

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards