Direktlänk till inlägg 16 december 2011

Rubrik rubrik..

Av Emma Andersson - 16 december 2011 09:41

Jaha, Vad ska man kludda ner denna gång då? hehe..

Nej men idag är det Fredag och idag har vi nått 31 fulla veckor och det är stort. :) Hoppas vi på att vi kommer få ha Syrsan i magen ett par veckor till iaf, Helst till vecka 36 då det blir planerat snitt..

Men läkarna tippar på mellan 32-34 så vi får väl se helt enkelt. Magen växer på som den ska och det är oehört skönt, Märks att man blir större för varje dag som går. :p haha..

Va på ultraljud i Onsdags igen och det såg fint ut, Dom säger varje gång att vår lille grabb är så lång. haha.. :) Lämnade lite prover som ska iväg och så med, Sen ska vi tillbaka på Måndag igen för ultraljud igen. Ja det är många sådana vi varit på. Tror utan att överdriva att vi är upp på 25-30 ul allt som allt och ändå är vi inte klara. Fast det ska bli extra spännande på Måndag, Då ska dom göra en ny viktuppskattning på honom. Vi håller tummar och tår att han gått och går upp som han ska. <3


Annars då?

Vi åkte lite spontant till IKEA igår med svärmor och goa Malva ( Jockes lillasyster) Dom ringde och frågade om vi ville med och självklart ville vi det. Så otroligt skönt att få komma ut lite, Har inte varit många utomhus besök för min del på ett par veckor så varje tripp är underbar. :p

Dom hämtade upp oss och vi begav oss till Älmhult, In och strosade runder och satte oss och åt lite och fikade, Riktigt gott va det. :)
Monica såg sen en så otroligt fin spjälsäng som hon slog till och köpte till oss. Tack. <3 Så himla fin är den vill jag lova, Och riktigt praktiskt. När Syrsan är tillräckligt stor sedan så kan man ta av överdelen på sidorna eller vad man ska säga så det blir en vanlig liten säng innan han ska ha annan, Riktigt smidigt. :)
Vi hann nog inte mer än hem försen jag bad Jocke skruva ihopa den. :) Så nu står den ihop monterad, bäddad och inväntar lill grabben. :)


Annars så har vi varit borta på Lucia på Mathildas dagis och oj så duktig vår lilla tomtegumma va. <3 Sjöng med på alla låtar och log hela tiden, skruttfia :) Blev sedan lite fika med pepparkakor/lussebullar/glögg och saft innan hemgång, Ja prat med alla andra där med givetvis. Mycket trevligt. :)

Även varit hemma hos svärföräldrarna och bakat och haft oss, Eller ja. Jag kan inte ta åt mig för jag somnade i soffan. :/ Hade så sett fram emot allt bak och så med dom små men ja, Kroppen är mer utmattad än jag vill erkänna helt enkelt..


Nej nu ska jag fortsätta kolla på Vampire Diaries. Märkte att detta inlägget blev rätt långt med. :p haha.. ^^

Men ha det bra alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 19:52

Vi haft idag va? Så underbart att solen är tillbaka igen, Tycker ni inte? :) Har intagit soffläge nu med ett glas sockerdricka. Ikväll är de Criminal Minds - Beyond Borders med. Det är bra faktiskt, Men de vanliga Criminal Minds är nock ändå snä...

Av Emma Andersson - 23 maj 2016 06:17

Då vart det Måndag igen, Och vad gör jag? Jo går upp kvart över fem idag för en viss herr Sebastian ropade. Nu sover han dock gott igen, Jäkla unge. Haha. :) Inte lönt för mig att försöka få någon mer sömn innan jag lämnat barnen idag. Ska börja ...

Av Emma Andersson - 22 maj 2016 06:20

Jag kom i säng runt 01 inatt och 05:23 vaknar jag av att Basse ropar maaaaaaamma. Mindre roligt det men jag får skylla mig själv som kom i säng så pass sent, Jag gjorde iaf en flaska välling till honom och han har nu somnat om men jag då?! Nej. Jag b...

Av Emma Andersson - 21 maj 2016 13:42

Jajamen, Jocke drog iväg med de stora barmen för att fixa lite på bilen samt laga punkteringen på Benjamins cykel. Jag och Basse myser på här hemma, Dock vilar han en stund nu så jag dricker en kopp kaffe med Maria. Ikväll står de mys på schemat...

Av Emma Andersson - 19 maj 2016 12:39

grannen på en kopp kaffe och litta skitsnack! Va skönt att få pratat lite, Tror vi båda två behövde det faktiskt. Ska snart ta tag i hemmet och rymma undan lite och dammsuga av innan jag ska förbereda middagen. Idag blir de spagetti och köttfärss...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards