Alla inlägg den 23 april 2012

Av Emma Andersson - 23 april 2012 20:28

" target="_blank">D&G - DD6075-1018 13 hos Mylovebasket


Hur häftiga är inte dessa solbrillor? Vill du bära dom kanske? 

Jag hade inte tackat nej till att bära dessa snyggingar tillsammans med ett par jeans shorts, pösigt linne, ett par converse eller varför inte klackar? Pricken över i:et skulle jag nog vilja påstå! 


Av Emma Andersson - 23 april 2012 12:29

Dagarna går så snabbt.

I Fredags va det ju som sagt ett år sen min storebror gick bort.

Lillebror Tim, Jag och Benjamin åkte då upp till karlskrona och la blommor, sa hej och umgicks med pappa, farmor och farfar. Trevligt faktiskt.. 
Med oss hem fick jag en ny vagn till Benjamin, En helt underbar emmaljunga, röd dessutom! Är helt förälskad i den. :)

Klicka på bilden för ett se hur den ser ut.



Bea, Jockes kusin kom med hit sen på kvällen när vi kommit hem igen. Tim va också med. Satt och drack lite vin och öl, flabbade skit och hade trevligt. :)

Sen åkte Tim hem runt middags tid på Lördag och vi andra fortsatte mysa. Bea stannde tills på Söndagen. :)

Så igår då så kom Vevve, Håkan och ungarna hit. :D Va ju evigheter sen vi sågs, Bea begav sig hem strax efter att dom kommit. Vi trotsade regnet och begav oss till affären och sen bort till dammen för att mata ankorna, Regnet öste ner men lika glada för det va ungarna. Plockade mask gjorde dom med, Fixade säng och allt till dom. :p hehe..

Väl hemma sen så fortsatte buset mellan ungarna och vi vuxna satt opch drack kaffe och flabbade en massa skit. Jocke kom hem runt åtta på kvällen då han hjälpt sina föräldrar lite under dagen. Svärmor och Jockes småsyskon va också med. Fullt hus med andra ord.


När alla sen åkt hem så somnade Mathilda gott på soffan, Skuffa in henne i sin säng där hon senare vaknade och hade en hemsk mardröm, min flicka. <3 Blev att hon fick sova i vår säng i stället. Somnade gott runt ett sen kan jag lova. :) haha..


Idag gick Benjamin och jag upp strax innan sju, Mös lite i soffan och kollade tv innan Mathilda kom upp för att äta frukost och sen lämnade jag henne idag på dagis då Jocke va lite sen med att gå upp i morse. :p haha, Men han kom med tåget i tid iaf.


Benjamin och jag tvättar idag igen, Skönt att det snart är klart. Bara sista sängkläderna nu. Vi ska strax gå och hämta Mathilda på dagis med sen intar vi soffan och myser ner oss där med täcke och barnprogram.


Ha en bra dag ni där ute.


emma , -


<3 

Av Emma Andersson - 23 april 2012 12:11

I Fredags den 20;e så va det 1 helt år sedan du flög upp till änglarna min älskade storebror. Jag och Tim va uppe hos dig och la blommor och sa hej. Du är så förbannat saknad så orden inte räcker till.. Älskar dig.


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards