Alla inlägg den 29 april 2012

Av Emma Andersson - 29 april 2012 13:47

I Fredags så hade vi lite Fredagsmys med gottgott och tv tittande, Jocke va iväg en runda med joinade sen. Även en film kollade vi på när ungarna somnat. En hel mysig kväll hade vi och dag likså. :D


I går så åkte barnen till farmor och farfar då älskling, Pernilla och Mattias skulle ha spelning på Melodi.. Va så hilma skoj att se dom, Så stolt är jag. :) <3 Så duktiga! Haha, Vår hyresvärd va även där, Han drog upp mig på golvet så vi dansade vals han och jag, haha.. Hur många har gjort det med sin hyresvärd? 2 ggr trampade jag han på tårna med. :p 

När dom va klara så blev det lite mat och sen fortsatte vi hem till Pernilla och Mattias.. Va hemma runt halv fem i morse, Upp och skutta vid åtta. Är man van vid att vakna då så är man. :)


Blev mys i soffan, Lite mat och så nu innan Kent, Jockes pappa kom och hämtade honom.. Har myst med Mathilda sedan dom kom hem, Benjamin sover. Saknat ihjäl mig efter dom två alltså. Jag kan säga med handen på hjärtat att jag kommer då inte lämna bort barnen mer detta året.! Usch, för stor saknad helt enkelt och sen tycker jag att Benjamin egentligen är för liten för att spendera natten borta även om man litar på personerna som är barnvakt. <3


Jocke är som sagt iväg nu och hjälper sin far, Ska tömma hans farfars hus.. Sista rycket där nu har jag för mig.. Vi ska fortsätta mysa lite här hemma sen när Benjamin vaknat så ska vi ut och gå en runda. 

Ha en bra dag alla.


emm a, .-


så satans lycklig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards