Alla inlägg den 25 februari 2013

Av Emma Andersson - 25 februari 2013 18:50

Ja då var kvällen kommen igen..


Idag har jag och Mathilda varit iväg och handlat lite bara hon och jag sen har vi varit ute och busat med gucci, Hunden som vi har nu ett par dagar. :) Ätit middag och haft inomhuslek. Varit en bra dag faktiskt och barnen har varit super goa.

Nu ska de snart in i duschen innan läggdags, Dagis i morgon ju.

Får besök från Karlskrona med, Ska få hjälp med att fixa vår bil som just nu inte har några bromsar fram så det ska de iväg och fixa i morgon. 

Jag ska ringa ett par samtal och hoppas på det bästa, Har jag tur nu så kommer jag in som lärling till Kallskänka, Så samtalet i morgon ska bli spännande. :)


Ikväll ska vi bara kura upp oss i soffan och ska nog börja kolla på en serie som heter The Walking Dead, Folk har länge sagt till oss att den ska va bra så nu testar vi och ser om den är så bra som alla säger helt enkelt. :)

Måste berätta, Benjamin har varit ett riktigt litet matvrak idag. Normalt sett så äter han 7-8 köttbullar om vi har det till middag, Idag åt han 13 stycken, 4 stora potatisar och brunsås. Hahaha.. Klupsk liten unge, Men är glad att han är så matglad som han är. :) Mathilda åt med väldigt bra idag. 10 st åt hon och det ni är inte illa för att va henne. :) hehe. Älskade barn..


Annars är det lugnt skulle jag tro, Tycker dock gott att snön kan försvinna nu snart så vi kan få lite vår i luften och se llite fina blommor, Ljusare kvällar, varmare luft och allt vad det innebär. Det vill vi ha nu, Så trött på snö så det finns inte ord för det. 


Nej, Nu ska barnen duscha, Men ha det bra.


emma , -

...vi saknar er...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards