Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Emma Andersson - 26 mars 2013 08:03

Soligt och blå himmel idag med, Dock har vi 9 minus men det känns som det inte spelar någon roll just nu, Jag känner att plusgrader och att våren lurar runt hörnet så jag njuter. :)

Fick tuppjuck på katten inatt med.. Hon är lite speciell den dära katten alltså, Haha... Men ack så söt men snälla väck mig inte på nätterna. Haha.. :p

Läste en blogg innan och oj så hemskt, Att man kan göra en sådan sak begriper jag inte.. Skönt att någon ringde och berättade iaf.
Vet hur det är med en mamma som häxa, haha..
Min mor är inte helt frisk hon heller.. Inte hört av henne på evigheters evigheter då jag bad henne hålla sig väck. Men fick ett mail av henne som innehöll en bild, En bild på min bror som är tagen efter hans bortgång. Kändes hemskt att se den bilden, Värsta är att Mathilda min dotter på snart 5 år med såg denna och frågade varför Pontus inte va död längre utan låg på sjukhus.. :( Tog ett tag att förklara det då sa hon bara " jag tycker inte om din mamma" Sjukt att en unge i den åldern säger på det viset. :/ Men jag klandrar henne inte.. Jag har ingen kontakt med min mor av många anledningar och så ska det förbli, Aldrig mått så bra i kroppen och psyket som jag gör idag efter att ha brutit med henne.
Har dock ingen kontakt med Micke heller, min riktiga pappa men det är som det är med det. :/ Kommer kanske en dag då våra vägar korsas igen, Jag hoppas lite på det iaf. Inte bara för min skull utan för barnens med. Hade varit trevligt om Benjamin med fått träffa sin riktiga morfar och "mormor" men Mathilda har visat sina bilder hon har och berättat även om han inte begriper. Hehe..
Har enbart kontakt med Göran, Min "pappa" som jag vuxit upp med i vetenskapen om att han va min pappa. Fick reda på att så va inte fallet när jag va 16, skulle fylla 17. Tänk 10 år sen nu i påsk. Så fort det gått. Haha..
Kommer ihåg när vi träffades runt påsk för första gången, oj så nervös jag va men så kul det äntligen va att få träffa honom och hans familj, jag va ju lik han! :) Nej nog om detta nu..

Idag får vi se vad dagen bjuder på, En hel del samtal ska ringas iaf, Saker ska fixas och så men skönt att få det gjort. Påsken står runt hörnet och på Fredag åker barnen till Karlskrona för en helg där uppe. Känns lite vemodigt då det är första gången Benjamin är ifrån oss mer än en dag men litar på pappa och Annika så vet det kommer gå superb. Ska faktiskt bli skönt att få en helg barnfritt, Bara va jag och Jocke. Minns inte vi va riktigt barnlediga sost, oftast har vi lämnat barnen sen eftermiddag och hämtat dom vid 10 på morgonen dagen egter så det är ju inte ens ett dygn så sla bli skönt, Vi behöver detta. Är nyttigt att sakna de små med och kunna va annat än mamma/pappa alltid. Ladda upp batterierna lite. :)

Nej nu får jag sätta fart, Skriver nog mer senare.
Ha en fin dag och hoppas ni med har sol. :)

,- emma
...va dom ni är och låt aldrig någon ändra er...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards