Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Emma Andersson - 30 mars 2013 23:15

Nu ska ni få höra, Kisen är nu framme och myser en hel del.. Sen har hon gått undan för att sedan komma tillbaka igen.. Är det nu det släpper tro? En vecka har hon varit här nu ju så va kanske den tiden som krävdes för hon skulle bo in sig lite.. Jag hoppas inte hon går och gömmer sig igen utan stannar framme med oss nu. :)

Så här ser ut ut, dock fortfarande namnlös. Haha..

Av Emma Andersson - 30 mars 2013 23:13

Nu ska ni få höra, Kisen är nu framme och myser en hel del.. Sen har hon gått undan för att sedan komma tillbaka igen.. Är det nu det släpper tro? En vecka har hon varit här nu ju så va kanske den tiden som krävdes för hon skulle bo in sig lite.. Jag hoppas inte hon går och gömmer sig igen utan stannar framme med oss nu. :)

Så här ser ut ut, dock fortfarande namnlös. Haha..

Av Emma Andersson - 30 mars 2013 20:45

Idag har det inte blivit många knop gjorda för vår del inte.. Mestadels legat och sovit och slappat hela dagen..

Gjorde kyckling curry gryta tidigare idag, Riltigt gott är det och luktar ljuvligt.:) Lånat recept från Pyret faktiskt.. :p
Nu för ett tag sen så åt vi lasande och en fetaost sallad, Gott det med..
Barnen är ju iväg och Jockes mamma jobbar hela helgen så inget påskfirande för vår del..

Nu kom Jocke ner med täcket, dippen ska blandas sen stannar vi i soffan hela kvällen.. Jag har inget dåligt samvete för det inte. :)

Nu ska jag pussa min karl och gosa in mig i hans famn. Ha en bra kväll alla.

,- emma
...Nära men ändå inte...

Av Emma Andersson - 30 mars 2013 08:41

Vi är ju som jag skrev igår, Barnlediga i helgen.. Vad händer? Jo vi somnade runt tre halv fyra inatt och vaknar med ett ryck vid halv åtta och kan inte somna om. Wtf! Hallå? Jag är fortfarande mega trött men sova går ej, irriterande eller vadå? Hhaha... Aja, Hoppas på lite längre sovmorgon i morgon..
Tyst och tomt här hemma, Saknar små tassande fötter över golvet, skrattet och deras små kiv, Så himla tomt här hemma.. Men i morgon fylls huset upp igen och det är efterlängtat.. Men detta är välbehövt för oss, Vi har länge behövt lite egentid och njuter till fullo och laddar upp batterierna..

Snön vräker fortfarande ner här, Har snöat hela natten! Nu får det väl ändå va bra? Klockan ska ställas fram inatt och det innebär ju sommartid inte fasen vill vi ha snö då? Nej nej!
Vår, Lagom med plusglader, blå himmel, Små blommor i trädgården och vägkanten, Se träden blomma ut, all jävla pollen. Snälla kom, Jag nyser hellre och är irriterad i ögonen av björk och raps än fryser av detta hemska vädret! Så kom igen nu..

Nej vet ni va, Två bloss och lite mer kaffe intag behövs nu.
Vi hörs.

,- emma

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards