Alla inlägg den 12 april 2013

Av Emma Andersson - 12 april 2013 22:30

Som gud jag vet inte vad.. Kliar som tusan i näsan med men nyser jag? NEJ!! Irriterande eller vadå? Hatar att jag har trånga tårkanler så förkylningen går upp där, Ser ju knappt ngt för alla tårar.. Haha.. Jocke bara skrattar åt mig. :( Haha.. Aja så länge jag blir kvitt detta tills på Tisdag för då blir det en tysklandsresa över dagen.:)

Idag fick vi hem vår hindersprövning så nu är namn, efternamn och hel falleruttan i fyllt.:) Sen ringde Dan med, Han vi hde hoppats på att få som präst men han kunde inte då han hade semester.:( Ja får hoppas vi gillar denna Nils lika bra.:) Möte med honom om någon månad. :)

Nu ska jag kura ner mig i soffan igen, Jocke bar nyss upp Mathilda då hon somnade på mig. Blir lite mer mys innan sängen kallar på mig med.

,- emma

Av Emma Andersson - 12 april 2013 15:34

Förkylning!! Hur hittade du hem hit och till mig?? Vavava? Försvinn lika fort igen tack! ;) Äsch, Så länge de små slipper den så är jag glad, Jag har och tar hellre alla jobbiga sjukor bara dom får va friska!

Fredag idag ju. :)) Jocke kommer snart hem, Sista Malmö dagen nu! :) Får skriva ett inlägg sen och säga hur det gick för honom!
Jag va på möte med af innan idag och nu håller jag banne mig tummarna att jag får en plats i Maj! Håll för mig. :) Sökt usk utb via Lernia med. :)

Nu får jag resa mig, Lillebror vaknade nyas. Sovit lång middag idag. Hörs sen.

,- emma
...efter regn kommer solsken...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards