Alla inlägg den 29 april 2013

Av Emma Andersson - 29 april 2013 12:58

Ny vecka igen.. Det första jag ska berätta är att den 28 April kl 13:26 så blev jag moster till en liten tös på 2770 gram och 48 cm lång, Cattis och Johans lilla bevis och Roberts och Eliotts lillasyster. Så himla fin är hon.:) Nu vill jag bara ner till Åstorp och snusa på bebis.:) Haha.. Benjamin luktar ju inte bebis mera.:/ Eller jo fast bara i nacken och vid öronen. Haha.. Åh vad jag började gråta här hemma när Cattis hörde av sig, Jocke och barnen glodde på mig som va fan händer. Haha, Första gången jag blir moster till en tös ju.:) hehe. <3

I helgen har Jocke jobbat, Gott med extra pengar men trist att inte ses så mkt.:/ På Lördag kväll så kom Tessan och Morgan hit, Snackade massa skit och hade det trevligt.:) På Söndagen blev det fralle frukost sen begav jag mig på Tupperware party hos Lotta och Maria, Trevligt.:)
Sen hem och laga mat så vi fick lite mat i magen, Stroganoff blev det. :) Enkelt och gott.

Idag har det inte hänt så mkt, skulle ut en runda men blåser kallt som fasen så vi håller oss inomhus ist.:)
En dag i morgon med så, Dagis i morgon för barnen så kan jag pula lite i trädgården..

Benjamin vilar just nu middag och jag ska ska skära upp päron till Mathilda nu då hon vill ha det, Så ha en br dag alla.

,- emma
...i ett fotoalbum står tiden stilla...

Ovido - Quiz & Flashcards