Alla inlägg den 30 april 2013

Av Emma Andersson - 30 april 2013 13:50

Då va det Valborg igen.
Ikväll åker vi hem till svärföräldrarna för lite middag, sen ner på marknaden så barnen får åka lite karusell och så. Trevligt. :)
Sådana här tider som valborg, midsommar, påsk, jul, födelsedagar osv så tänker man eller iaf jag lite extra på de övriga som ingår i ens familj, Man läser över internet att de mår bra och så men visst fan känner man ett visst agg iaf även om man inte vill. På ett sett så vill man ju va med på de bilder/firandena men på ett vis så vet jag att detta är det bästa, Jag försöker iaf intala mig själv det. Och det går bra så länge man slipper frågor från Mathilda och övrigt folk. :(
Såg dock en otroligt fin sak på fb häromdagen, påbörjad fotovägg och där va en bild på Tildis och det värmde i hela hjärtat att se det. För oavsett vad så är det familj och vi alla har hjärtan, Jag älskar dom för de tog mig in i deras familj, Jag kunde fått kalla handen men det fick jag inte. Så länge jag vet att de mår bra och är lyckliga så är jag glad även om där finns saknad men saknad är en bra sak sägs det.:)

Nej nog om detta nu. Vill inte babbla på en massa..
Nu ska jag strax knalla upp till dagis och hämta hem mina underbaringar sen blir det mys för hela slanten tills Jocke kommer hem och vi beger oss.:) Dock kommer jag få gå med mössa hela kvällen, jag är ju trög som få. Har just nu mörktbrunt/svart och tänkte slinga lite men nu är det massa orange istället, haha.. Vill låta håret vila tills i morgo

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards