Alla inlägg under april 2013

Av Emma Andersson - 1 april 2013 08:32

1 April idag, Har ni eller ska ni lura någon idag? Jag hoppas då ingen lurar mig, Går så lätt på allt, Haha.. Kommer ihåg för ett par år sen då min syster Cattis skickade ett sms till mig och frågade vad jag skulle göra vissa datum längre fram i sommar, Ingenting vad jag vet svarade ju jag. Då sa hon att hon vunnit biljetter till fotbolls vm i argentina eller vad det va i ett radio program. Gillar inte fotboll direkt men sa ändå fasen vad kul jag hänger på.. Vi pratade massor om detta under hela dagen och hon gick mer och mer in för det och jag gick på Allt! Haha, framåt kvällen kom orden dock, April April.. Hahahaha.. Kände mig rätt så korkad vill jag lova. Har till och med för mig att jag skrev på fb att vi skulle åka, Haha.. Inte lätt att va född blond sen korkad nog att gå på en sådan sak. :p

Idag har vi blå himmel och sol, Ligger på plusgrader ute med. Så himla underbart. :) Dock så har dom lovat snö mellan Torsdag-Fredag men jag hoppas innerligt att det inte stämmer.. Vi har planer på att fixa hela trädgården nu denna helgen som kommer och slänga en massa på tippen så snälla kom ingen snö!

I skrivande stund sitter hela familjen i soffan och kollar på barnprogram och myser.:) I morgon är det åter till vardagen dock..
Aja nu ska jag fixa lite, Hörs kanske senare.

,- emma
...i en annan värld är vi alla tillsammans...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards