Alla inlägg den 1 maj 2013

Av Emma Andersson - 1 maj 2013 20:58

Ja då va vi inne i Maj nu då ja.. Går fort nu..:)
Varit varmt och skönt väder ute idag, Dock har vi varit sega hela bunten..

Fick ringa efter ambulans inatt till Benjamin. Han har ju som jag nämt tidigare affektkramp men aldrig krampat plus att när han svimmat av så är han tillbaka på ett par sekunder igen. Men inte igår.:/ andades knappt, va helt blå och krampade en halvtimme och va väck en timme totalt ca.:( Fyfan mitt hjärta säger jag bara..
Jocke åkte med då jag inte klarade det, Jag fick ren panik! Men natten varit okej, Läkarsamtal, provtagningar och sådant så vi får besked inom kort. Han har ju tidigare varit inne på eeg undersökning med ju.. Vår lilla kämpe!

Så idag när dom väl kom hem så har det bara varit soffhäng och massa mys. Va ute i trädgården en runda med.

Visst ja, Nu har vi fått hem papper från skatteverket med att vi är helt godkända för giftemål. :) Åh jag får massa fjärilar i magen av bara tanken.:) Snart är vi där.:)

Nej nu ska jag se om jag kan få rätsida på vissa saker och se om man blir något klokare, men ha det bra och hoppas ni haft en fin valborg för det har vi med svärföräldrarna. <3

,- emma
...tillsammans kan vi göra underverk...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards