Alla inlägg den 2 maj 2013

Av Emma Andersson - 2 maj 2013 12:58

Så underbart att det är Maj månad, Verkligen! Känns underbart. :) Ca en månad kvar tills Mathilda fyller år, Ofattbart att han blir 5! år iår, hur hände detta? Haha.. Min stora tös, Min underbara flicka som kan och vet så mycket. Så lillgammal är hon många ggr, Även om hon är så liten så förstår hon mig på ett vis ingen annan gör, vi har gått genom mycket hon och jag tillsammans. Min unika underbara skatt. Mamma älskar dig. <3

Nyss ätit lite lunch och nu avnjuter jag ett glas hallonsoda och njuter av vädret. :) Blir att slänga sig på soffan nu ett tag innan det blir att hämta hem barnen från dagis.

Middagen till ikväll blir spagetti och köttfärssås, Köttfärsen är redan klar så bara att värma på ikväll, Skönt att bara ha pastan kvar sen. Blir lite mer kvalitetstid med barnen då.:) De ska ju iväg till Farmor och Farfar och sova över i morgon för lite mys. Ska faktiskt bli rätt skönt att bli barnlediga en natt, Inte ofta alls vi är det men behövs ibland för att samla lite ny energi och bara va Emma och Jocke för en kväll istället för att va mamma och pappa hela tiden. Blir lätt att glömma bort sig själv ibland.

Nej nu intar jag soffläge, Ha en bra dag.

,- emma
...underbar och älskad...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards