Alla inlägg den 7 maj 2013

Av Emma Andersson - 7 maj 2013 19:25

9 ggr har han haft grötig diaree idag och är helt matt, hängig, ingen direkt aptit och mycket mer.. Fattar inte varför läkarna håller på? Varför inte göra undersökningarna och ta de prover vi ber om? Jag är uppriktigt förbannad nu. Kan ju inte bara utesluta gluten heller då det kan förvärra.. Hjälplös delux! På att i morgon igwn med diverse samtal för nu jävlar ska det hända något.. Annars är det jag som åker till sjukhuset och inte åker därifrån försen de gjort som man säger.

Aja, blir sen middag här idag. Nu sk vi äta potatis, pannbiff, sås och lite sallad.:)
Ha en bra kväll.

,- emma
...förundran...

Av Emma Andersson - 7 maj 2013 10:03

ute idag och blå himmel. Känns underbart.. Jag börjar nästan våga tro på att sommaren snart är här.:)

I fredags så sov barnen hos farmor och farfar och vi hade lite folk över här. Satt och drack lite, snackade och hade trevligt.:) Mådde ju dock inte allt för bra i Lördags, Haha... Blev en lugn dag, Vi satt ute och hade trevligt, Barnen lekte fint sen blev det lite god mat.
Blev att vi fick nattgäster till Söndagen med... Va längesen vi alla sågs så va skoj faktiskt. :)

Jag och Jocke har haft en himla massa diskutioner fram och tillbaka kring bröllopet och allt runt kring men känns som det är rätsida på allt nu så det är skönt.

Varit inne på sjukhuset med Benjamin igwn! Han har varit mkt på sjukan den grabben.:( Lille knubbe. Har jättestora problem med magen och så, Misstanke om gluten.. Jag hoppas ju inte det då har redan har allergi mot mjölkprotein och mjölksocker. Får se vad läkaren säger när jag pratar med som igwn om hur vi ska gå tillväga. Suck, Håller tummarna iaf.

Nej, Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och två bloss sen ska det städas medans barnen är på dagis. Skönare att få det gjort nu så det blir mer mystid i eftermiddag/kväll..
Behöver starta tvätten med. Så chopp chopp.!

Ha en fin dag i solen.

,- emma
...ibland är det svårt utan vissa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards