Alla inlägg den 8 maj 2013

Av Emma Andersson - 8 maj 2013 10:40

Är ringda.. Blir att åka in med syrsan. :( Lider så mycket med honom.. Helt utslagen är han stackaren..
Önskar så han hade kunnat prata rent och förmedla sjölv till läkarna. Bvc misstänker med gluten! :/ Fyfan vad jag tycker syns om honom om det är det, Då är han allergisk mot både mjölkprotein och mjölksocker och isf gluten. :( Sen har vi Mathilda med laktosintollerans.. Suck men bara det bästa är gott nog till mina mirakel. <3

Ska se om jag kan få han att vakna till lite nu så man kan bege sig..

Massa tankar som flögit genom huvudet idag. Inte bara på Benjamin utan även massa annat.
En dag nåste jag våga, Men när vwt jag att modet är där och vågar!? Spontant känner jag att jag vill men rädslan finns dör, Men samtidigt måste man ju våga för att vinna, eller hur?

Nej göra ve sig lite.

,- emma
...tillsammans...

Av Emma Andersson - 8 maj 2013 08:45

Två omgångar till med diareer blev det för Benjamin igår till.

Idag har det varit två nu på morgonen sen somnade han av utmattning. :( Min lille syrsa, Önskar så jag hade kunnat ta allt istället för han...

Nu sitter Mathilda och jag och äter frukost, Studiedag idag så vi kör på hemmamys, Dock är det inget uteväder då regn och rusk står på väderkartan. :/
Hoppas det snabbt är föebi så vi kan njuta av solen igen..

Sitter i telefon kö nu till sjukhuset igen, Tar sån tid.. Suck..
Nej kmjag skriver nog mer sen.

,- emma

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards