Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Emma Andersson - 9 maj 2013 06:38

Är det minsta man kan säga.. Varit uppe med lilleman sen kl 05! Fick febernersättande då feber gjorde debut hos honom igår, Trodde han skulle slippa febern men ack så fel vi hade.. :( Nu ligger han utslagen i soffan, Hoppas han väljer att sova en runda till, Det behöver han! Åh vad jag lider att se honom på detta vis.. Vill bara han ska börja äta och dricka riktigt. Min älskade syrsa. Ska gosa in mig med honom nu så fort jag slukat mitt kaffe.

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Blir garanterat så lite som möjligt på så lång tid som möjligt om jag får bestämma. Hoppas dock vi slipper sjukan idag..

Nej, skriver mer sen.

,- emma
...tankarna är där...

Av Emma Andersson - 9 maj 2013 06:38

Är det minsta man kan säga.. Varit uppe med lilleman sen kl 05! Fick febernersättande då feber gjorde debut hos honom igår, Trodde han skulle slippa febern men ack så fel vi hade.. :( Nu ligger han utslagen i soffan, Hoppas han väljer att sova en runda till, Det behöver han! Åh vad jag lider att se honom på detta vis.. Vill bara han ska börja äta och dricka riktigt. Min älskade syrsa. Ska gosa in mig med honom nu så fort jag slukat mitt kaffe.

Idag får vi se vad dagen har att erbjuda. Blir garanterat så lite som möjligt på så lång tid som möjligt om jag får bestämma. Hoppas dock vi slipper sjukan idag..

Nej, skriver mer sen.

,- emma
...tankarna är där...

Av Emma Andersson - 9 maj 2013 00:03

Vi åkte in med Benjamin innan..
Kollades en del och vi ska in på Fredag igen och visa upp honom och göra en avstämmnings bedömmning av honom så får vi se om det blir inläggning eller inte.
Vi har fått hem en massa prov som vi ska ta på honom nu för att sedan lämna in till vc så hoppas vi på att det ger resultat sen ska vi ta upp en utredning på honom med för gluten och en lite annat så nu inväntar vi den tiden, Känns skönt att bollen är i rullning nu iaf. :) Så nu hoppas vi på resultat. Han va så duktig inne på sjukhuset men va rätt så trött när vi kom hem så somnade snabbt, Han har sovit en del idag..

Jockes mamma ringde påväg hem från stan och sa hon skulle svänga inom oss och ta med sig Mathilda hem till dom så vi kunde koncentrera oss på lillebror i morgon.. Mathilda blev ju lyrisk och ville vi skulle köra hem fort så hon kunde få packa och åka och sova och leka med Malva. Tack svärmor! :) Rätt så slut i bollen efter en dag som denna så känns rätt skönt att Tildis kunde sova över då det könns som att hon inte fått mycket uppmärksamhet denna dagen. :( Hoppas dom har kul iaf.:) Kärlek! <3

Jocke och lillebror sover redan och jag ska strax hoppa ner i loppelådan och joina dom, Men först ett stort glas vatten och två bloss.
Sov så gott.

,- emma
...En önskan, En dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards