Alla inlägg den 25 maj 2013

Av Emma Andersson - 25 maj 2013 10:05

Long time no see.. Sorry about that..

Fick litta klagomål från storasyster att jag inte skrivit så detta är för dig Cattis. ;) haha..

Va inne på ny magnet röntgen igår och sen va jag nere hos ortopeden för att se resultatet. Fick iaf reda på att båtbenet inte va brutet så efter två veckor så slapp jag gipset och oj så skönt.:) Dock så ska jag nu använda en skena 6-8 veckor och arbetstäna med en del olika övningar för handen, Det va tydligen som så att en hel del mjukdelar i handen tog stryk när jag trillade. :( Har jag otur så tar det flera månader innan handen är helt återställd.:/
Men men så kan det gå..

Vi tog en sväng på stan när vi väl va klara efter flera timmar på sjukhuset sen blev det att handla lite. Hem och myste upp oss i soffan och hade lite Fredagsmys. Somnade sen riktigt gott..

Idag gick vi upp vid halv åtta tiden, Drack vårt morgon kaffe och nu är Jocke iväg och jobbar. Jag, barnen och Emma sitter och slappar i soffan till barnprogram.
I eftermiddag ska vi till Vinslöv. Grabbarna ska mysa med alla kidsen medans vi flickor ska ha tjejkväll med lite go dricka. :) Sen ärdet crusing i Hässleholm så dit sticker vi töser sen.:) Kommer bli en skoj kväll tror jag allt.:)

Sen i morgon så är det ju morsdag. :) Ska ni fira det? Hur firar ni?

Nej lite kaffe på detta. Ha en bra dag.

,- emma
...tillsammans skapar vi styrka...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards