Alla inlägg den 4 september 2013

Av Emma Andersson - 4 september 2013 12:20

Ja det börjar jag bli nu. I morgon ska Benjamin opereras, Ingen jätte stor op så sett men det är jobbigt att stå med och se sitt barn bli sövt, Att inte kunna få hålla om och klappa, pussa som man vill utan man får stå sidan om honom istället och trösta. Minns känslan jag kände när Mathilda skulle sövas inför sin op när hon va lika gammal som Benjamin är nu. Jag hoppas iallafall att allt flyter på så vi kommer in direkt på morgonen då han ska va fastande från 24 inatt, Han får iaf dricka vatten/saft fram till 06 i morgon bitti. Ska upp och sätta på embla plåsterna på honom med kl 06. Jocke lämnar Mathilda på dagis 06:15 innan han åker till jobb. Sen åker jag och Benjamin in till sjukhuset. Väskan med kläder är packad så bara den bärbara som ska läggas ner med så vi kan ligga och kolla film.:) Tack igen älskling för datorn i födelsedags present.:) Sen stannar jag och Benjamin på sjukhuset tills på Fredag. Ikväll ska vi tvätta av honom med en special svamp med. Usch snälla låt det va morgon dag snart så vi kan bli av med detta.

Annars är allt lugnt här hemma, Saker och ting flyter på och vi lever i harmoni! <3

Just nu vilar lillebror middag så jag och fisen sitter och myser i soffan till pingvinerna från madagaskar.:) <3

Men ha en bra dag.

,-emma
...kan du se sanningen bakom leendet...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards