Alla inlägg den 13 december 2013

Av Emma Andersson - 13 december 2013 23:19

Sorry för låg uppdatering men är helt slut när jag kommer hem om kvällarna. Är hemma halv sex och barnen lägger sig 19-20 så vill gärna va med dom den korta stunden. Jag har iaf kommit fram till en sak efter mycket prat med min fina man! Jag kommer inte söka några heltidstjänster så länge barnen är små. 75% är max föe mig då jag känner att jag vill ha så mycket tid med barnen som möjligt och inte låta dagis träffa de mer än vad vi själva gör, Jag vill inte ha det så och Jocke förstod och tyckte att mitt beslut va vettigt. :)

Idag kl 07 så befann vi oss uppe på dagis för lucia firande av alla barnen. De hade bakat lussekatter och pepparkakor, Helt mjölkfria dessutom. ;)
De va så duktiga när de stod och sjöng och tecknade till och alla barnen sjöng nerifrån tårna. :)
Efter det så va vi iväg på två snabba ärenden innan Jocke körde mig till Willys. Varit full rulle där idag, Min praktik har dessutom förlängts till den 27 ist för den 20. Känns bra iaf så jag får igen missade dagar. :)
Väl hemma sen så begav vi oss direkt hem till svärföräldrarna när jag bytt om från jobbekläder, blev bjödna på god mat och sen begav vi oss upp till Jockes mormor kch morfar så barnen fick lussa lite för det och kakke och kaka blev det även där. :)
Kan ju säga att det tog inte många minuter innan barnen sov när vi väl va hemkomna. :p

Jag och Jocke satte oss i soffan och mös lite och kollade tv, Fixade lite varma mackor. Nu ligger jag i kvar i soffan och kollar en film på trean, Easy A heter den och Jocke spelar lite dator.
I morgon är det full rulle som gäller med allt möjligt sen är det kalasdags för Benjamin på Söndag och sen igen på Onsdag när han fyller år. 2 år!!! Hur hände detta? Vår lilla syrsepojk.

Nej nu ska jag fortsätta filmen, Bjuder på den bästa bilden på båda barnen som blev tagen idag. De är ju inte medgörliga precis. Haha.

,- emma
...en dag tror jag att vägen korsas...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards