Alla inlägg den 21 december 2013

Av Emma Andersson - 21 december 2013 21:33

Läst genom min blogg sen maj 11, Vilka minnen det drar upp, Idag är tankarna annorlunda om allt som hände när vi kollar på får finaste syrsa, Men där och då trodde man det värsta och inte i vår fantasi trodde vi att vi idag två år senare skulle få ha honom här! Tack du där uppe som va med och såg till att Benjamin fick en chans här hos oss!

Barnen sover sedan halv åtta ca, Bägge kom och sa de va trötta. Jag är med trött men ska försöka hålla mig vaken till filmen som börjar nu på trean. Välkommen till familjen tror jag den hette..

I morgon blir det myse frukost sen kör vi uppåt landet en liiiten bit. :)

Ha en bra kväll.

,- emma
...ljus i vårt hus...

Av Emma Andersson - 21 december 2013 08:30

En massa just nu runt oss! Pratat med läraren nu och nu är jag officiellt utbildnad.:) Så stolt över mig själv faktiskt, bättre sent än aldrig.:)

Fått en ny mag medicin utskriven nu som jag ska testa ett tag för att se om det blir någon skillnad, Hoppas på det iallafall. :)

Vi ska iväg i morgon för att fira lite jul i Karlskrona. :)
Ska bli kul att träffa farmor och farfar framför allt. Blir ju inte så ofta nu när de är så gamla.:/
Vi ska baka lite idag och ta med oss.:) Barnen vet inte att vi ska dit och fira ännu, utan blir lite av en överraskning. :)

Vi ska som sagt baka lite julkakor och julgodis idag, Mysigt. :)

Händer rätt mkt privat just nu med som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera med.. Men vi tar oss genom detta med och blir starkare för varje dag som går, Men vissa saker och frågor vet man inte riktigt hur man ska hantera!

Nu är det julafton om tre dagar med! Galet snabbt går tiden, Många tankar nu kring julen som vanligt har man! Många saker man önskar vore annorlunda men jag hoppas innerligt att ni får en mysig jul och många fina klappar.:) Glöm inte pussas under mistlen med. :p
Minns vår senaste jul, stämmingen då i det huset är magisk juletid. Värme, harmoni! <3

Nu ska vi mysa vidare här hemma, Snart börjar julkalendern med. :)

Ha en bra dag alla!

,- emma
...Juletider...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards