Alla inlägg den 24 december 2013

Av Emma Andersson - 24 december 2013 07:39

Ja då va dagen här, Dopparedag, öppna paket dagen. :)
Mathilda kom och väckte mig redan vid fem i morse. ;) grabbarna sover fortfarande men snart ska vi äta mysig julfrukost tillsammans sen beger vi oss hem till svärföräldrarna för att spendera dagen med dom! :)

Igår va vi ute på stan och fixade det sista så nu är vi klara. :)
Sen på kvällen så spelade vi Bingolotto, va ju uppesittarkväll där men dessvärre ingen vinst för oss detta året! Hehe.. Blev massa godsaker till iaf så gick ingen nöd på oss inte. ;)

Skickade iväg ett sms i morse, Vet dock inte om de har de nummerna kvar men skickade till de två jag hade och önskade en god jul! Oavsett hur saker och ting ser ut och vad de än må tro så älskar jag de, och önskar dom de allra bästa. <3

Nu ska jag plocka fram de sista kläderna som barnen ska få på sig efter frukost duschen, Men ha en riktigt god jul på er!

,- emma
...julstämmning fast vi är utan snö...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards