Alla inlägg den 31 december 2013

Av Emma Andersson - 31 december 2013 09:01

Då va årets sista dag kommen.. Jag vill önska er alla ett riktigt gott nytt år, Hoppas att ni får en fin övergång in på det nya året.


Detta året som varit så har vi varit med om mycket..

Vi har haft en underbar sommar tillsammans, Mathilda fyllde en hel hand, Benjamin har opererats, Vi har gift oss, Vi har blivit starkare, Både som personer och som par. Vi har gjort utflykter, Myst runder, Jag blev klar med min utbildning. Ja you name it liksom.


Nästa år blickar vi framåt ännu mer och vi har så mycket att se fram emot nästa år, Många spännande saker som kommer hända för vår del. :D

Jag lovar även att nästa år så ska jag sluta helt med ciggen, Innan Januari är slut..

Jag ska tänka mer positivt i olika situationer.

Göra det jag vill få gjort och våga ta tag i vissa saker..


Nu har båda barnen vaknat här hemma så nu ska jag sätta mig i soffan med dom och mysa en massa så ska vi kolla på Madicken. :)

MEn som sagt, Ha en underbar dag/kväll/natt och fira in det nya året med tolv pussen. ;)


,- emma

...tillsammans...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards