Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Emma Andersson - 11 januari 2014 10:42

Ja Lördag isag, Det innebär en massa familjemys! :) :)
Igår så va vi en runda hos Jockes föräldrar sen begav vi oss till Pernilla och Mattias! :D Som vi saknat de, Blev en massa snack och kaffe.. En sväng i källaren, Napp och snutt på Pernillas huvud och många skratt. Haha! :)
Innan vi sen körde hem så stannade vi till på Maxi och handlade lite nödvändigt ont sen lite gottgott till helgen. :)

Åh jag blir så jävla förbannad när jag tänker på en sak, Tänkte inte skriva ngt här men måste få ventilera lite. Jag begriper inte hur vissa folk är funtade, Hur fan kan man uttrycka sig på set viset? Jag fattar verkligen inte det. Jag kan ju säga att den respekten jag hade för den människan är ju som bortblåst.. Jag tycker synd om sådana människor. Örk alltså!! Nog om detta nu.. Detta låser vi in i en låda och kastar väck..

Idag äe det ju Lördag som sagt och vi ska mysa en massa här hemma, Blir bus och lek med. Kanske blir det en tripp någonstans med, Vem vet! :))

Nej nu ska vi fortsätta Pippi Långstrump myset här hemma. Hoppas ni får en mysig dag.

,- emma
...i ett fotoalbum står tiden stilla...

Ovido - Quiz & Flashcards