Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Emma Andersson - 12 januari 2014 17:50

Ja nu är det kallt om man jämför med innan, -3 grader har vi. Kallare ska det bli och enligt vädret så ska det börja snöa här runt 17 tiden i morgon! Nej säger jag bara, Har det hållt sig väck hittentills så kan det väl hålla sig borta? Barnen kommer bli glada iaf, Inte mkt de hann leka i förra snön som kom. ;) Den kom så sent på kvällen och va borta dagen efter på förmiddagen. Haha..

Idag började jag min dag med sovmorgon, Tack älskling! Det va längesen så det va välbehövt. Sen när jag kom ner så va här städat och fint, annat är det nu. Benjamin sliter fram precis allt och lite till, suck! Haha så jag vet vad jag ska göra när barnen lagt sig iaf, Haha.. Sen blir det dilm mys med gubben. I morgon blir det bvc och mäta barnen, Inte blivit gjort sen i Juni så ska bli spännande att se hur mycket de vuxit! :)

Annars idag så har vi bara myst, kollat film, pärlat, lagt pussel och lekt med lastbilar och traktorer. :) Helt underbar Söndag. <3

Ha en bra kväll för det ska vi fortsätta ha.

,- emma
...en dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards