Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Emma Andersson - 18 januari 2014 23:54

Ja det är ju det. Har nyss kollat på filmen på fyran, Young Adult. Nu sitter Jocke vid datorn och jag tänkte kolla på Tidsresenärdns hustru nu på tv.. Tänk om man hade kunnat resa i tiden egentligen.. Hur häftigt hafe det inte varit? Jsg hade ändrat en del kan jag avslöja.. Gjort vissa saker annorlunda så vissa saker varit annorlunda idag.

Hämtade hem Mathilda i eftermiddags och Malva följde med hit så de har härjat en del.. Blev tyst vid tio tiden där uppe, Fick säga till de ett par gånger dock då de väckte Benjamin ett flertal gånger men nu sover alla barnen som sagt..

Har nyss tryckt i oss chokladpudding med, Mumsigt..:) Har varit en bra dag idag..

Har postat lite brev och så med då vi fick papper från skolan i Fredags om Mathilda, Herregud hon börjar ju skolan till hösten.. När blev den tösen så stor? känns som det vore igår hon tittade ut så liten och fin och vände upp och ner på min tillvaro, Till det positiva. <3

Nej nu ska jag ptergå till filmen, Hoppas ni haft och har en bra kväll. :)

,- emma
...i en annan tid...

Av Emma Andersson - 18 januari 2014 10:55

Massa snö ute, Flera cm och det fortsätter komma mer.. Suck. Haha..

Jag och Benjamin myser i soffan till Pippi Långstrump i vanlig ordning och Mathilda är i Östanå, Ska hämta hem henne under dagen..

Sökt jobb nu på morgonen nu med, Som butikspersonal, Sökte till Hästveda och det är inte så långt från oss så håller tummarna. :)

Ska strax sätta igång att rymma undan här hemma då Benjamin gått bergsäkrargång känns det som, Allt ska fram precis allt.. Haha..

Ha en bra dag alla.

,- emma
...tiden får utvisa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards