Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Emma Andersson - 25 januari 2014 05:58

Men det går inte, 3,5 timmars sömn blev det instt och Jocke har inte heller kunnat sova så värst mycket han inte.:/ Hoppas innerligt inte det är ngn sjukdom som är på väg att flytta in hos oss..

Va hos läkaren igår med Benjamin och kollade hans ben och höft. Finns ju fot och höft problem både på min och Jockes sida släkten.! Läkaren tyckte att Benjamins hälsenor kändes en bit förkorta sen så kändes benet lite twistat eller hur man ska säga, Inget som syns om man inte vet precis vart man ska kolla men känns så skönt att de kollar det riktigt så nu är remiss skickad till ortopeden. Sen får vi se vad som händer, Tror dock inte de gör så mycket. Min lillebror har tex förkorta hälsenor och där har de aldrig gjort ngt och jag med min höft, ja övningar övningar. Men blir bra detta. <3

Sen va det min tur till en annan läkare för att kolla min mage och exem, Mkt riktigt så har magkatarren slagit till igen utan tabletter så nu ska det lämnas in diverse prover på Måndag fm och sen blir det mest troligt en gastroskopi (stavning?) Sen när det gällef exemen så va det antingen psoreasisen jag har i hårbotten som gått ner i pannan och runt näsan eller en annan sorts exem som jag inte ens kan uttala. Men dämpas och försvinner med salvorna jag har så ska fortsätta med de plus få en annan utskriven.

Sen igår kväll så blev det en visit hos Pernilla, Mattias & Casper. Barnen hade verkligen saknat varandra. De va så goa och fina mot varandra. :) För oss vuxna blev det kaffe och en massa snack.
Benjamin somnade sen så fort vi kom hem och Mathilda mös ner sig i soffan med oss och kollade på fångarna på fortet innan hon somnade. <3

Nu ligger jag här i soffan och varit vaken en timme, Ätit lite och nu har jag precis startat kaffekokaren så nu sprider det sig en härlig doft här. Doften av nybryggt kaffe är bland det godaste som finns. Så nu blir det lite tv tittande och njuta av tystnaden innan barnen vaknar tkll om 1-3 timmar. :)
Hoppas ni andra där ute sover gott iaf.

,- emma
...somebody that i used to know...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards