Alla inlägg den 3 februari 2014

Av Emma Andersson - 3 februari 2014 22:54

.. Jag skrev här märker jag.
Har varit full rulle på alla håll överallt. Mycket som händer just nu, Många måsten. Inte alltid så roliga måsten men vissa måsten är ju onda måsten. Haha..
Idag har vi enbart varit hemma och inte gjort så mycket mer än myst till pippi i vanlig ordning, städat, lagat middag tillsammans, mys och lekt. En perfekt dag med andra ord. :) I morgon är det dagis igen för barnen och jag har skura ugnen på schemat, Jocke har ett möte inbokat som han ska på.

Just nu ligger jag i soffan och kollar på Paradise Hotell. Jag som inte skulle följa det har följt det slaviskt, Hahaha... Aja sista veckan med det nu. :)

Ha en bra kväll alla.

,- emma

Av Emma Andersson - 3 februari 2014 22:49

Jag har sagt det innan och säger det igen! I ett fotoalbum står tiden stilla.
Vissa bilder och ögonblick försvinner eller raderas aldrig från din näthinna, Just denna bild är en sådan. Minns dagen än idag. Ank matningen, grillningen, skratten!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards