Alla inlägg den 15 februari 2014

Av Emma Andersson - 15 februari 2014 22:01

Hur dök denna upp hos mig? Hade inget när vi gick upp i morse eller så.. Men vid två tiden idag så började rösten ändras, näsan blev som en rinnande kran, ögonen tårfylls mm.. Det stora negativa är att jag alltid haft svårigheter att snyta mig, Hur mkt rinnsnuva jag än har så kommer det aldrig ut ngt när jag fräser. Så mina bihålor tar ju en del stryk varje gång..
Suck, Detta får gärna försvinna lika snabbt som det kom och jag hoppas Jocke och barnen klarar sig.

Ikväll somnade barnen redan vid halv åtta, åtta.. Sen dess ligger vi utslagna i soffan och pratar/kollar tv..
Blir nog något svsnitt av Vampire diaries nu innan sängen kallar tror jag bestämt.
Hoppas ni andra har en bra Lördag, Ni kollar väl på Melodifestivalen kan jag tänka mig. Sånt struntar vi här hemma i. :p Dock läst att många gillade låten nr 7, Vilken det nu va? Haha..

Ha det så bra.

,- emma
...harmoni...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards