Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Emma Andersson - 17 februari 2014 07:59

Ja då vart det ny vecka igen.. Har sökt en del jobb nu på morgonen allaredan, Hoppas på att få napp på ngt snart, Hade varit skönt att få komma ut ett par timmar om dagen. Om det så bara är 25% så är jag nöjd då det är bättre än inget.

Har så mycket som jag skulle vilja dela med mig av till er om diverse grejer men känner att det får vänta lite till. :p Massa roligheter är det iaf. :)

Myser just nu i soffan med Mathilda. Ska snart diska undan så man slipper det sen, Sen blir det nog att förbereda middagen. Rödspätta ska vi ha idag. Och diverse tillbehör.. Så mumsigt. :)

Ser ut att bli hyffsat väder ute idag med, Känns verkligen som att våren snart är på ingång.. Hoppas det, Hade varit så underbart med lite värme och solsken, Slippa alla jobbiga vinterkläder mm. :)

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe, hoppas ni får en bra dag.

,- emma
...ödet...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards