Alla inlägg den 28 februari 2014

Av Emma Andersson - 28 februari 2014 07:33

Så va helgen kommen igen.
Skönt att Jocke inte ska jobba denna helgen med. Han började nytt jobb för ett par veckor sen, Han trivs bra och arbetskollegerna är bra tycker han. Så glad för hans skull. :))

Igår när Jocke slutade så packade vi in oss alla i bilen och åkte till Osby, Va på Brios Lekoseum. Jätte mysigt och kul hade vi och barnen älskade det.. :) De va riktigt trötta och ville bara gå och lägga sig när vi kom hem, Haha.. Så jag och Jocke satte oss i soffan och små kollade på tv och pratade en del, Som jag sagt innan så är det mycket som händer just nu. Ni kommer att få veta här nu i dagarna.. Spännande är det iaf :)

I helgen blir det mys för hela slanten, Ut till någon lekplats om vädret tillåter och leka lite och ha med lite fika. :)

Nu känner man verkligen att våren är på ingång, Små blommor blommar längs vägen, Fåglarna kvittrar tiiidigt ute och kylan försvinner sakta men säkert och solen gör sig mer och mer påmind. Så himla underbart. :)

Sista dagen i Februari är det ju med, I morgon går vi in i Mars måndag, Redan liksom! Dagarna bara springer förbi, Men inte mig emot. Snart är det sommar, Man kan gå i lätta kläder, grilla, bada, sitta ute länge och bara njuta. :)

Nej nu ska jag återgå till mitt kaffe här hemma innan barnen vaknar, Hoppas ni får en mysig dag alla.

,- emma
...jag tror att jag gör rätt i ett visst sammanhang...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards