Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Emma Andersson - 10 mars 2014 20:21

Ja då va vi inne på ytterliggare en ny vecka, Mars går fort tycker jag.
Varit fin fint väder nu ett par dagar men nu när jag kollade smhi så ska det komma ca 2-3 cm snö runt den 18:e?!? Vafan liksom! Jag hoppas de skämtar, Inte fasen kan snö komma nu. Herregud! Hoppas de sett fel så vädret ändras till 10+ igen. Haha..

Barnen har varit hemma en vecka från dagis då de varit sjuka. Febriga och någon lustig magsjuka, Men varit friaka sen i Fredags kväll så nu är det dagis som gäller i morgon! Ska faktiskt bli lite skönt med egentid även om det står storstädning på mitt schema. Haha.. Men jag älskar att städa när jag är ensam, Då kan man gå och små pula lite som man vill utan att bli avbruten av "mamma, Kolla här, Får jag det, Kan vi glra det, mammmmma" haha.. Även om det med har sin charm. :) <3

Nu sover barnen sedan en timmes tid så jag sitter och kollar lite tv innan sängen kallar. Vaknade strax efter fyra i morse och kunde inte somna om så va bara att gå upp och starta kaffet och fixa frukost så är lite sleten nu faktiskt så ikväll kallar sängen tidigt.
Nu ska jag återgå till tven och mitt chocklad. Hoppas ni haft en bra dag.

,- emma
...harmoni...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards