Alla inlägg den 31 mars 2014

Av Emma Andersson - 31 mars 2014 05:02

jag och Benjamin varit vaken nu.. Varför sover du icke lilla barn? Haha..
Vi har iaf bäddat ner oss i soffan med täcke och kuddar så hoppet finns ännu kvar att han somnar en runda till. ;) Mathilda och Jocke sover gott iaf, lyllos dom. :p

Jag har lyckats hålla mig vaken tack vare kaffet, Hur klarade jag mig innan kaffet kom in i min vardag egentligen? Hungrig är jag med, Inte Benjamin dock. Han vill bara ha oboy säger han..

Idag är det dagis dags för barnen, De ska till badhuset idag, Det gillar de. :) Så de får säkert roligt. :) Själv har jag ett möte inbokat därav dagis idag, annars går de ju Tisdag-Torsdag.
Sen på fredag så ska Mathilda på teater med dagis med, Benjamin får stanna hemma och hänga med mig då. Är enbart de barn som ska över till skolan i höst som ska iväg. Ska bli spännande säger hon, är någon Astrid Lindgren teater. :)

Nej nu ska jag fylla på kaffekoppen och göra två mackor, Men vi höres senare skulle jag tro. :)
Hoppas ni sover gott där ute, Vissa har kanske precis stigit ur sängen förvisso då en arbetsdag väntar. Men hur som helst så hoppas jag ni får en bra dag, Ska bli fin fint väder idag med ju. :)

,- emma
...trötter...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards