Alla inlägg den 20 april 2014

Av Emma Andersson - 20 april 2014 07:36

Idag är det tre år sen du somnade in finaste storebror! Smärtan gör sig påmind varje dag men natten du åkte in på sjukhus och sen kämpade för ditt liv för att sedan somna in, De dagarna är som värst och idag är det extra jobbigt.. Man lever som i en bubbla känns det som, Jag har många gånger försökt intala mig själv att du lever, Att du är ute i världen och reser runder och upplever saker som du pratade om så många gånger men dessvärre kommer verkligheten ikapp en och man inser att du inte finns mer!! Saknaden går inte att beskriva i ord, Jag önskar så du vore kvar här på riktigt. Du va världens finaste storebror och jag spelar upp många minnen av dig i mitt huvud! Vi pratar mycket om dig, Du lever med oss fast i en annan dimision! Men jag vill ha dig här, Levande! Men inom oss är du levande på riktigt. Du är bäst!
En dag ses vi igen och då ska vi kramas, Vi ska prata, skratta och ta oss vars ett glas! Har så mycket jag vill berätta, Saker som hänt, Saker som är på väg att hända!
Jag älskar dig Pontus!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards