Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Emma Andersson - 7 maj 2014 07:57

Ja natten till idag va jag faktiskt livrädd för, Jag har fasat för den natten! Natten till idag va samma vecka hela vår jobbiga resa började med Benjamin, Alla blödningar, Alla sjukhusbesöken, Faniljen som delades, Alla besked osv. Så ja jag va rädd även om jag vet att hade vi råkat ut för samma sak så betyder det ju inte att det hade börjat samtidigt denna gång men skräcken fanns där. Men när jag vaknade i morse så va jag så lycklig, Vi har tagit oss förbi en stor milstolpe. <3 Nu är vi som sagt i vecka 25 och Bönan sprattlar på som jag vet inte vad, Leker akrobat hela dagarna. Men mysigt är det. :) Jag slappnar av mer och mer under denna graviditet, Så underbart. :) Nu satsar vi på nästa milstolpe. :) Om två veckor är det dags för nytt ul, kontroller, flödesmätning och diskussion kring förlossningen. :D
Jag och Jocke har redan bestämt och lagt upp hur vi vill ha hela förlossningen och det har vi redan informerat så det känns skönt det iaf.
Tiden går så snabbt tycker jag. :) Men är väl för man har två underbara barn att ta hand om, Alla kontroller, möten mm. :) Men härligt är det. Jag har så stor tillit denna gången, Vågar tänka positivt, Känner min kropp på ett annat vis denna nu än innan och jag mår bättre än någonsin. :)

Nu är det mys här hemma i soffan till Bolibompa och frukost, Snart dagis dags.
Vi har tagit bort middags vilan för Benjamin nu med då han bökade runt så mycket på kvällarna så nu är vi inne på fjärde dagen där han inte sover middag och det går över förväntan, Visst lite små gnällig är han men han är glad iaf. :)
Nej nu ska jag plocka fram kläder till barnen, Mathilda ska ner till skolan idag med och va där ett par timmar. Spännande. :)

Så nu ska jag ta mitt kaffe med innan det blir kallt. Hörs sen. :)

,- emma
...Jag tror och jag hoppas...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards