Alla inlägg den 22 maj 2014

Av Emma Andersson - 22 maj 2014 17:39

.. det är galet!
Har varit riktigt mega varmt ute idag. Synd bara att jag inte kan ligga och pressa i solen som jag hade velat. :/ Vill inte utsätta magen för direkt solljus om jag kan undvika det, Sen är det ju inte så snyggt om man lägger en handduk över och är kritvit där under sen. Haha.. :p

Jocke och Mathilda är iväg en runda nu, Jag och Benjamin sitter och kollar på *trumvirvel* Pippi Långstrump! Vad oväntat! Haha.. ;)
Blir sen middag här hemma idag då ingen va sugen på något varmt så vi fixade i ordning lite mackor tidigare så vi äter när de kommer hem sen.

Åh jag har så mkt jag vill berätta men än så länge så håller jag det hemligt även om det kliar i fingrarna och skriva det. Haha.. :p
Avslöjar mer i månadssiftet. :D Tihi..

Åh jag är så fruktansvärt sugen på Kiwi och rädisor sen rödbetor! Gaah! Jocke tycker jag är sjuk i huvudet, särskillt efter igår när jag åt upp sista rödbetorna igår, Men det godaste är att lägga upp rödbetor på en tallrik tillsammans med tacosås, blanda ihopa och äta! Åh så jäkla gott! Haha.. Jag har fått så äckliga och lustiga gavrings denna graviditet så det är hemskt. :p

Nu ska jag återgå till Pippi med lillebror. :) Ha en bra kväll alla.

,- emma
...jag väljer att tro att en dag sker det även om det känns långt bort...

Ovido - Quiz & Flashcards