Alla inlägg den 21 juni 2014

Av Emma Andersson - 21 juni 2014 08:51

Ja det vart det ju igår.. Vi va några grannar som dukade upp nere på gården och åt massa gott, Barnen lekte och stojade så det va en trevlig dag/kväll. :)
Mathilda och Benjamin somnade direkt när vi kom upp i stort sett och jag och Jocke satte och oss kolla på en nyfunnen serie. Supernatural, Va ju ett tag sen den gick men vi tyckte inte den verkade bra men så fel vi hade. Den är riktigt bra. :)

Idag skulle jag haft sovmorgon men fick inte liv i Jocke i morse, så sur och irriterad gick jag upp och kokade kaffe. När smaken av kaffe kom i min mun så blev jag glad igen. Haha.. Men jag ska dock vila när Benjamin vilar sen. ;) Vi har fått ta tillbaka middagsvilan på honom då han blir arg/ledsen och får affektanfall utan, Inte varje dag han får det men det har inträffat ett par ggr så vi kände vi fick ta tillbaka det och han är glad. :)

Nu längtar jag något enormt till Onsdag, Först är det bm besök med lite provtagning och kontroller sen är det dags för ul igen. Ska bli skoj att se Bönan. :) Dock får Jocke inte se honom "live" då för han har barnen så de får komma in efteråt när vi ska gå genom en del saker. Sen efter det så ska vi packa in oss i bilen och åka och hämta hem barnvagnen. :) Känns skönt att vi får hem den nu. Så kan man bocka av det. :) Sen är det bara en sak kvar på listan sen är Bönan redo, Men får allt stanna några veckor till. Är ju vecka 31 nu, Har fortfarande en hel del värkar/sammandragningar, Får se vad läkaren säger om detta på Onsdag och se om något hänt med tappen vid ul. Han trycker på en massa neråt, Men vilar i den mån jag kan.

Idag blir det nog en rätt lugn dag skulle jag tro, Lite faniljemys och tragg med grannarna på gården kanske. Eller så ska vi iväg en sväng.
Vi fick en inbjudan till ett bröllop igår, ska bli trevligt. :)

Nej lite mer kaffe vill jag ha nu. Hoppas ni får en bra dag.

,- emma
...vissa saker...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards