Alla inlägg den 21 augusti 2014

Av Emma Andersson - 21 augusti 2014 07:29

Ja den varan av har det inte blivit mycket av sen Basse kom! Spänningarna man haft i kroppen har spelat stor. Roll, Han har problem med magen så vi ska redan nu kolla med tester osv för att se om han kanske reagerar på mjölk stackaren. Han har blrjat uppvisa samma tecken som Mathilda och Benjamin gjorde på det. Jag är ju laktos, Mathilda och Jocke med, benjamin både laktos och mjölkprotein allergisk så de har sagt att chanserna är enorma att Sebastian med reagerar! Jag hoppas innerligt att han är "normal" eller vad man ska säga, Att han slipper reagera på mjölk/laktos. Men bättre att ta blodprov och det redan nu så man vet så han slipper lida och krampa när han äter stackaren. Men som sagt vi hoppas att testerna inte visar något.

Nu äter barnen frukost sen är det skola/dagis dags. När de är iväg så ska vi röja undan lite här hemma, Förbereda inför middagen ikväll så det inte blir så mycket sen. Sen ska jag vila!
Visst nu med sömnen så har jag sovit riktigt många timmar inatt jämfört med vad jag gjort på en vecka. Basse ätit två gånger inatt bara. Så sovit 7 timmar totalt. Känns underbart, Sovit i snitt 1-2 timmar de andra nätterna. Haha.. Nu först känner man att kroppen börjar säga ifrån. Men kan inte förstå att det redan gått en vecka sen han kom, Eller ja i morgon är han en vecka. Vår lilla Basse bus!

Nu ska jag med äta, hörs kanske sen.

,- emma

...en dag, Hoppet finns där...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards