Alla inlägg den 23 augusti 2014

Av Emma Andersson - 23 augusti 2014 08:30

Basse en vecka, Helt galet hur snabbt tiden går egentligen. I magen när han låg där tyckte man dagarna gick sakta, Det är likadant varje gång! :p
Igår va vi iaf på bvc med honom, Han vägde 2890 när han föddes, Gick ner till 2725 men igår stannade vågen på 2955 gram. Vår stora lilla Bassebus. <3

Nu sover han och Jocke, Mathilda och Benjamin sitter och kollar på Frost filmen, Den är poppis här hemma nu. :p
Själv ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig och lösa lite korsord tänkte jag. :)
Regn och rusk ute idag, Får se vad vi gör idag.. Tror det blir en mysdag i soffan faktiskt, Iaf om jag får bestämma och de övriga går med på det. :)

Är så fruktansvärt trött just nu, Kroppen skriker efter sömn även om jag sover mer nu. Märks att man sovit så lite som man gjort i slutet av graviditeten plus nu första veckan. Usch, Känner mig som sju svåra år. Haha..

Mathilda stor trivs i skolan och hon tycker det är skoj att hon äntligen får va där själv utan oss, haha.. :p
Riktogt loj blev hon i morse med, Haha.. Hon tappade sin andra framtand så nu är gluggen stoooor! Haha.. ;) Återstår att se om tandfen hittar hit även denna gång. :)

Nej, Nu lite kaffe! Ha det bra.

,- emma
...jag väljer att tro att det blir så en dag...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards